altProdukt dnia
Wózek dziecięcy Lonex PAX  ROSE
Wózek dziecięcy Lonex PAX ROSE
2 099,00 zł
szt.
alt Pytania i odpowiedzi

 

1. W jaki sposób sklep SKLEP LONEX dostarcza zamówione wózki?

Wózki i inne artykuły wysyłamy za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy kurierskiej, wysyłane paczki na terenie kraju dostarczane są zwykle na następny dzień roboczy.

 

2. Czy adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego?

Tak, adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego, pod warunkiem że taki adres zostanie prawidłowo podany przez osobę zamawiającą i jest obsługiwany prze firmę kurierską.

 

3. Czy towar można zamówić na adres miejsca pracy?

Jako miejsce dostawy można podać adres miejsca swojej pracy. Jest to wygodne rozwiązanie, szczególnie jeśli w godzinach doręczeń przesyłek przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania trudno byłoby odebrać przesyłkę w tym czasie. W takim przypadku prosimy podać adres dostawy inny niż adres zamieszkania.

4. Czy wysyłane paczki są ubezpieczone?

Tak, oczywiście każda paczka wysyłana firmą kurierską jest ubezpieczona do wartości 5000zł, Klient oczywiście nie ponosi żadnego ryzyka w związku z wysyłką zakupionego towaru, w tym kradzieży lub uszkodzenia przesyłki.

 

5. Jak prawidłowo odebrać paczkę od kuriera?

Przed odebraniem paczki Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, a następnie skontaktować się z naszym biurem w celu wyjaśnienia sprawy.

 

6. Czy towary zamówione w jednym zamówieniu możecie wysłać pod 2 adresy?

Adresat przesyłki z jednego zamówienia może być jeden, aby wybrane towary zostały wysłane pod dwa różne adresy należy złożyć dwa osobne zamówienia lub uzgodnić takie zamówienie telefonicznie.

7. Dokonałem zamówienia, kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Czas otrzymania zamówionego towaru to czas realizacji + czas wysyłki zależny od zaksięgowania środków na koncie w przypadku płatności przelewem i czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Konkretny termin dostawy podawany jest w trakcie potwierdzania zamówienia.

 

8. Czy wysyłacie wózki również za granicę?

Tak, oferujemy wysyłki zagraniczne. Wysyłki realizowane są poprzez firmę kurierską, a warunki dostawy ustalane są indywidualnie w zależności od wielkości paczki i miejsca dostawy. Warunki takie proszę konsultować drogą elektroniczną lub poprzez kontakt telefoniczny.

 

9. Czy możliwy jest osobisty odbiór wózka?

Tak. Wózek można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub w jednym z naszych sklepów po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

 

alt do góry
Sklep internetowy Shoper.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl